Ricegum: "I'm Jealous of KSI"

Birt 17 júl 2021
► Blueface Boxing Event here : t.co/2l6yoN4CuK?amp=1

► Follow for News! - KEEMSTAR

► Follow IG - DramaAlert

► DramaAlert on Snapchat www.snapchat.com/discover/Dra...

► KEEMSTAR MERCH
keemstar.com/products/complet...


► Moms Basement
open.spotify.com/show/3W8pwzl...

► KEEM PARK
KeemPark.com

Ummæli

  • Keem still trying to fill the 10 minutes mark. 😂

    • Lol true

    • Haha monster really funny go back to racing you batty boi

    • Keemstar is quitting ISprofile

    • LESS GO YOU got pinned :)

    • There you got the pin congrats

  • i dont like keemstar.... he always make people look bad

  • "We got Blueface vs his opponent" did he foget his name?

  • :>

  • Jake said Ksi is afraid of him when he clearly stated he wasn’t and in Ksi’s video he said Jake is more active in the boxing scene atm not that Jake is better than him

  • Im all for sending Tana Mongoloid out in space ^^ !

  • what a shame that nobody "has an ear" for ricegums music

  • The dizzy fireplace correlatively book because patch unfortunatly balance beside a secretive kale. lavish, joyous swing

  • bruh

  • Coffee stay snitchin on people

  • Everyone knows ksi is the biggest fight jake can make, so saying it’s worth less money is stupid probably one of his marketing ploys

  • I don't like KSI music not for me

  • Jake is so good at picking his opponents, people who look good on paper but there past there prime.

  • Wait a min, did rice gum just figure out that’s music is subjective

  • 3:49 that shit is so funny , like the way he just changed tone

  • Did u say the n word?

  • 🤣🤣 god what a slug

  • Rice gum is such a baby

  • Lmao dude your pc keeps crashing when u edit, you sure you don’t wanna outsource for an editor?

  • Nobody gives a shit about ricegum.

  • Ricegum saying his music is kinda good made me smile having somebody realize that jealously I'd a big thing

  • wtf was that ending

  • I wouldn’t run from Bryce after that fight

  • Jesus I thought u left..... wtf go away

  • it's seem rice gum is starting to change.. or maybe not

  • Fake news.

  • “Yo T-Dawg” 😂

  • Banks and Mike just started that roobet crap too. Props to keem for still reporting this

  • "If you can't beat em join em" exactly what ricegum did

  • this dumbass jake will never get a canelo fight, canelo is a true champion who cares more for legacy then his money

  • This shows how Jake has no confidence literally he has a chance to beat KSI with his new skills but doesn’t want to he’s scared

  • After he gets ko’ed by woodley no one will want to fight him anymore

  • YT comment section is filled with people who are really frustrated with their lives and just wanna argue over stupid things :)

  • Man jake do be trying escape tho

  • "He needs me more and he is afraid" he literally said he wants to fight you jake and your literally turning him down and then making excuses 🤦‍♂️

  • Jake: KSI is afraid. Says the guy who backed out in the first place.

    • @Voltix now he has his music, concerts, tours, shows, Sidemen stuff, etc. He's doing all that to avoid Jake right?

    • @Ankan Gupt You know fight aren't the only thing that gain experience right? He was training prior to the fight aswell for it. Secondly, yes. It matter now, because now is the present.

    • @Voltix KSI had just 1 more fight than Jake. And Jake was sitting doing nothing. Yes now it's different. Sure 🤡

    • I mean KSI had more experience then him, at that time he would've destroyed him, however that's in the past, and now it's completely different.

  • Yall dumb af go to past yrs wit boxing look @ the ppvs

  • If Bryce hall caught up to that guy, he would have just made a tiktok about it 💀 Bryce ain’t on shit

  • Lamar is a giant so Jake paul will ne scared and not fight him. MY PRIDICTION

  • ksi didnt even say that jake was a better boxer what a nonce. JJ said that jake was better right now at this time. Because jake has been fighting while ksi was doing other huge stuff.

  • what is it with these tiktokers thinking they can just box anyone and win? Kanes punch did nothing to fousey. Meanwhile blueface literally made him shit himself. This is getting out of hand. Nothing against any of them just curious.

  • Please add the new time stamp feature to your videos

  • Keem DONT LEAVE US MAN 🙏! Who else is gonna keep us in the loop 😔

  • Fucking gnome

  • I hate your channel mate

  • Lamar Odom is shitting on Jake he is 6'10 Jake like 5'10

  • can’t believe people actually watch and comment on this guys channel on a regular basis. i came her just to check and see what the comment section is like and people actually like this guy

  • I used to like Nelk but that moron Steve is always like "durrr use code steve on Roobet and you too can lose your life savings!"

  • “If I don't bully this autistic kid, someone else will” - keemstar

  • i just gave up on ksi vs jp

  • Good luck, Jake Paul

  • I already saw the video but why did it take so long to get notifications. Keem really needs to talk to ISprofile about this

  • Imagine trying to cancel SteveWillDoIt😂😂

  • yikes

  • Rip keemstar

  • Jake Paul is bluffing

  • you should make a dramaalert about absorber because hes has gotten his phone number leaked and his getting death threats and his ip has also been leaked

    • Keemstar is quitting ISprofile

  • Look at absorber he’s getting so much hate talk about him

    • @Sehaj _27 ye, he said it on twitter 😢

    • @ObamaKun actually

    • Keemstar is quitting ISprofile

  • @dramaalert look at teawaps ig story highlights 1day ago with jarvis

    • Keemstar is quitting ISprofile

  • Omg two of my fav youtuber coffezilla and steve going at eachother....i support coffezilla

  • Keem actually think ksi is good fucking clown

  • We will no longer be in the loop. I hope you arent having a rough time keem and Although im not a big fan you quitting will make some fans sad so atleast make a video for them 👍😅

  • Yesssssssss woohoooooooo pogggg your going to quit the internet soon woohooooo gg I hate you

    • St0p

    • I hate you

  • Enjoy the break have fun with the tiger bear and snake

  • We will miss yah keem

  • Lost respect for ricegum

  • 3:38 Might as well start by saying Sup famalam

  • wtf was neumanes punch

  • Every drama alert video- "Speaking of..."

  • coffeezilla just tries to ruin people’s careers , what a joke

    • @Nolan Clavet wdym ?

    • @babul Chowdhury steve is a good youtuber

    • Umm.. u know he is exposing very bad youtubers not good ones.

  • If jake beats tyron he shouldnt fight ksi. Ksi should proof himself first. If Jake loses a fight vs ksi makes sense. Ksi dodged Jake to long and now Jake has surpassed ksi and even ksi admitted it on his youtube boxing tier list.

  • I like how he over hypes everything sheesh lol he's said that like 4 timea

  • Keem . if u really think ksi is anywhere near jakes current level or that jake would be scared lol wtf. Your delusional. You are to much of a ksi fan boy and paul hater to ever admit it i dont like them either for that matter but lets be real here.. Both ksi and logan fights ksi looked like garbage. He cant throw a propper punch if his life depended on it he looks like a strait day 1 amateur with a chin

  • Rice just wants to stop the beef or sum😹

  • you are 40

    • @Wrangle McDangle probably he's kinda sick of it too, thats why he's leaving ISprofile now. He said it on twitter

    • @ObamaKun if i was 40 and spent all day everyday foaming at the mouth for teenager drama id put a gun in my mouth so fast

    • So?

  • 1:24 what the was that 😂

  • Slim fighting ana productions

  • Ricegum just keeps mumbling lmaoo I don’t even know what he’s saying anymore

  • Steve doesn’t give a FUCK lmao

  • The crack in LA must hit different because jake thinks he’s an actual fighter who can stand next to canelo and mcgregor

  • Blu face

  • I see Blue face music career ain't going too well.

  • I feel bad for absorber may u plz report its bad the things that are happening to him

  • 🤒 did Aaron Carter give Lamar CTE? That’s mad talk 😆 celebrity boxing can’t put it on givin that jakes with showtime and they won’t co-promote with that shitshow.

  • They’re sending plastic to space now?? Smh space waste

  • Nelk is such a bunch of weird frat chads lol

  • jake paul says no to them he knows that can knock him out. and the diaz brothers lol there he will lose biiiiig time.

    • I'm a KSI fan but ig Jake Paul doesn't have the hype to fight KSI anymore He is already doing well with his career And JJ is doing well with his music career Both are doing well but we're just hating on them for no reason

  • Ricegum is so unbelievably washed up

  • love from neon man

  • We need to get absorber on here ASAP

  • Ksi isn't scared, neither is Jake. Jake's in it for the money. Ksi hates jake. simple as that.

  • When I heard about Bryce- meh

  • Fousey reaction was so fake

  • i think Jake can beat Odom.. i watched Odom fight and he just lumbers around the ring

  • lamar is not in the same weight class as jake. I want to seee, but I don't think its realistic

  • Theyre sending cows to space now?!

  • Hi keemstar ☺

  • Jake Paul Weill never win a world champ he already to old to box he just a exhibition fighters he not p4p he a loser sign to Showtime

  • He called it clickbait because Pewds made dream the thumbnail but talked about it for 10 seconds

  • Why you're still in ISprofile? like really, who is even watching you older than 12 and have half of brain cell more than you, witch it makes 2.5 brain cells in total. you're an total peace...

    • News is news

    • Money