MADISON BEER ON OUR RELATIONSHIP!!

Birt 17 feb 2021
Thank you Madison for hanging with us nerds!
Go check Madisons New Album coming out Feb 26th : madisonbeer.lnk.to/LifeSupport
Get 25% off + no delivery fees on your first order of $15+ on the DoorDash app CODE: NASH
Automatically save money while shopping online at joinhoney.com/views
Get 10% off your first month with a professional online therapist at betterhelp.com/views
Madison’s Socials:
Instagram: @madisonbeer
Twitter: @madisonbeer
David's Socials:
Instagram: @DavidDobrik
Twitter: @DavidDobrik
Jason's Socials:
Instagram: @JasonNash
Twitter: @JasonNash
Check out the new merchandise here!!: www.shopdaviddobrik.com
PLEASE GET JOE TO 1,000,000 SUBSRIBERS!! He's so close, GO SUBSCRIBE!! (its me David): isprofile.info/pac/s6J3doeXiKHXmn8/v-deo.html
THANK YOU ELLA DSOUZA YOU ARE THE BEST
Thank you for watching :)
**We ensure that every individual that walks onto this set has tested negative for COVID-19 prior to arrival**

Ummæli

  • make sure to subscribe to our CLIPS channel!!: isprofile.info/pac/jW-PdZuAkJvOb38/v-deo.html

    • No need to you’re done LOL

    • R a p i s t d a v

    • @I Am A Ghost R a p i s t d a v

    • @Alexander Garcia Torres R a p i s t d a v

    • R a p i s t d a v

  • Can someone give me a timestamp when Maddison talked about the biggest compliment that a fan give her

  • Highbury

  • get your feet off the furniture, madison

  • All of you are 🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢

  • Google says 5'9 david

  • Who would cheat on Madison wtf

    • She's a really shallow girl irl that's why

  • most recent comment is from two days ago? that doesn't seem right

  • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • tbh i dont give a shit about the drama going on.. this guy is entertaining af to watch

    • Next Up ?➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • 😍

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • So are they together???

    • nope she’s with nick austin

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Yeah Madison is hot... but that Rolex Daytona though. 😬

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Sun. We all need sun. Except Madison. She needs to just own feeling confident and drop the slightly disingenuous technique of trying to disarm people (chicks) by advertising how "awkward" you feel at any given time. It might be misinterpreted as insensitive or a phishing as opposed to humble and unassuming. It's okay to be aware you're pretty and talented.

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • I feel bad for Jason, just surrounded by cocky self-involved egomaniacs. So glad you are friends with famous people you the lingering turd nugget.

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • HAHAHA..HAHA..HAHAHA.HAHA.HAHAHAHA.HAHA.HAHAHA.HAHA.HAHAHA.HAHA.HAHAH.HAHA, Shut up Hugh Ronald McDonald's looking human cat, stop using things people tell you in private against them for the betterment of your show/money. Will you ever learn?

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • 17:38.... He's like a dim-witted boy that will use anything against people for his success and channel. An this is his evil laugh.

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Yo I almost sound like Maddon when i sing high pitch voic3

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • This has changed my life. I love these people!

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • dude why are they not together

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • 1:15

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • I love this podcast.. i watch this episode like 50 times.. wtf are u doing david post a vlog.. we miss u brother..

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • @Bryce Apsey chances are he might not even come back at all.

    • I don’t think he’s coming back anytime soon. He obviously has flaws in his content , the way he makes it and in himself he needs to recorrect.

  • -12:12

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Stop sporting Madison shes not that talented liza was waaaaaaaaaaaaaaaaaaay x2 better

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • I got uncomfortable when she put her foot on the chair lol she’s so pretty

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Madison unfollowed David on Instagram

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • she actually didnt i just checked, she follows both his accounts

  • That problem of the wife excreting and the husband being turned on by that is actually a problem. We studied it in forensics lool

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • madison.. u really dodged this bullet gurl

    • Fr

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • David sketchy self duh

    • What do you mean?

  • Only because David has money

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • i still find it very strange that a 47 year old is best friends with a 24 year old.

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • @Taco1x becasue david is Jason’s Cash cow basically, not a real friendship just a business relationship . Now that’s gone

    • how?

  • long live david

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Long live David

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • To Be Honest I Have A Crush On Madison Beer I Have Feelings For Her

  • Why cant they just date like bruh Corrina would be hella Jealous???

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • Cuz she’s dating someone else?? Lol.

  • david couldve been the asexual representation we all needed if he wasnt shitty

    • @Vee B how do you know? im asexual and i think he could be too

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • he’s not asexual lol

    • @BehindYouJPG Idiot

    • @J X B yeah but he isn't shitty. How can you think David is shitty. You clearly don't watch his videos

  • Who's here after he got canceled

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • @BehindYouJPG i wouldnt say "victim" since the ONLY victim is the girl named hannah. but david taking a lot of the heat that should be directed to dom and he gotta have some path to redemption, not cancelled.

    • Imagine getting canceled when you haven't done anything wrong. David is the victim in all of this

  • Or straight from the hood

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Water

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • This does needs to get a hairstyle man he looks like shit with his hair like that

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • what david means by madison isn't his type is he probably doesn't dig stuck up bitches

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • I’m having a mental breakdown because IMAGINE having a bf, breaking up w him an then he confess that he had a crush on other girl like thats betrayal im sorry im crazy

    • No fr it’s not emotionally loyal he needed to take that to the grave

    • Next Up? ➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Madison is the only girl I’m not okay with David rejecting and would be happy if they dated

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • It’s good he rejected her Madison doesn’t deserve a creepy weirdo like David

  • Y'all remember when David went to Logan's party and was making fun of the suicide forest thing in the pod studio and logan addressed it on the pod saying "If you keep this attitude up your time is coming, I was there dude so easy up tiger" lol good times 😂💯

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • Its jamie

  • " Doesn't matter how many rights you've done , people can destroy you with just one wrong " - JJ Thompson

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • THATS MY NEW COPY PASTA TYSM!!

  • Madison - “I never wrote a lyric about you” David- turns to honey ad 😂

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • STOP WATCHING HIS VIDEOS. Go find out what david, dom, and others are being accused of. It’s gross. It needs to be acknowledged. If not, this will keep happening to women.

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • @Kryptic you’ll care if it was your mother being forced.

    • Don’t care I’m watching so I can entertain myself

    • in the end....nobody cares

  • Oh ya that’s her freind amy

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • So David makes these people look like shit, then says he's disappointed in them wtf this is jokessss

  • The interesting surprise worrisomely gaze because arrow actually reign to a troubled bit. jealous, plucky sea

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • I can’t wait to hear her horror stories of her experience with those r@p#$& from the vlog squad.

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • Shut up

  • Welcome back to asshole

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • UZI, UZI, 27:15!

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • I feel like if i were in the same room as madison id feel very uncomfortable

    • @Moonlight my reply flew over ur head didn’t it? i meant YOU’RE probably just socially awkward and boring. people who know how to keep a conversation going triggers u which is why you’re calling her a “pick me” and sayin she has a “weird energy”. go work on ur reading comprehension before u call someone a 6 year-old.

    • @park or maybe shes socially awkward cuz she literally admitted it on this interview, fuck out of my comments ur probably 6 yrs old

    • @park lmao

    • @Moonlight nah you’re just socially awkward

    • Her energy is weird and she almost comes off as a pick me

  • Loser

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • He ain't got a shot in hell with her now. Hahahahaaha. She's too perfect for you anyways. Sorry not sorry.

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • mashallah

    • Everything is so funny!!!! 😂😂😂

  • Trash

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • 2021?

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • I always do that when I weigh myself! I rest my dingdong on the bathroom sink & im 6lb lighter 😂 10lb with my pong balls haha 🤣

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • This man is discusting

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • spell correctly, then talk

  • Its jamie

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Why nothing on your main channel anymore?!

  • Do people even like Jason? He’s like the dorm mom who just won’t go away. Lol

    • Lmao stop

  • So David makes these people look like shit, then says he's disappointed in them wtf this is jokessss

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • @Zupyta talking about dom, the way he was portrayed back then led to all this drama. And David profited from it, now he says he's disappointed

    • if you don't get his jokes you can go away... no one asked you to watch him anyways

    • Uhmmm...it's supposed to comedy

  • Whoever is deleting comments deserves a raise.

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • Whoever is copying comments deserves to be fired

  • Why

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • I’m so happy you’re cancelled :)

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • Just wait a couple weeks

  • 15:41 it’s the game where you whisper someone to something lmao 😂😂

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • i hate madison. plain and simple.

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • he hollered at her when she was underage... no one caught onto that lmao

    • Next Up? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • @Aurora Jackson they aren’t the same age but I think she was like 15 and he was 18 but still in High school at the time

    • @Kobi Lee he’s 3 years older.

    • @Kobi Lee ohh ok lol!

    • They are the same age.

  • isprofile.info/pac/f3yDgp-VaIGzaJ0/v-deo.html If you're confused here's what's going on, please like this comment so more people see

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Everything is so funny!!!! 😂😂😂

  • The rustic carnation macroscopically pine because silk analogically suck over a possible disgust. bloody, jobless apparatus

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Gross all around

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Cowards!

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • This is kinda low level

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • The whole market therapeutically dam because donald distinctively examine along a tacky believe. seemly, tasteful betty

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • R a p i s t d a v

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • @Kobi Lee people are so stupid to get that. its sad.

    • ? Dave is not the one who did it.

    • Whatttttt?

  • Why does he laugh lightly in almost every word

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • This is the first video I’ve seen of views and omg it was so interesting and fun lol

  • David has too many female friends that are “just friends but I’m interested in her and ik she is too but I don’t wanna be in a relationship yet maybe in the future idk” 🥲

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • DAVID BE RESPONIBLE FOR WHAT YOU DID

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • pirate420ful if he did something bad and tried to hide it then what is it. how is he a bad person because of this?

    • @999 WRLD ya'll are so blind. he's manipulated the public to thinking he's the good guy

    • Luci K i don’t even watch david but i can tell that he didn’t even do anything wrong. he had a friend that did some bad shit so he distanced himself from him and they aren’t friends anymore. why extactly is david getting all the hate. and plus i’m 21 and have had no “hard times” and how exactly would a comment display that.

    • @999 WRLD OK bud, life is gonna hand you one hard if it hasn't already.

  • DAVID BE RESPONIBLE FOR WHAT YOU DID

  • oh yeah thats her friend amy

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • he is 175cm for sureeeeee

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • Thats my height and im 14

  • Maddison’s crush on David is so obvious

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Damn she’s fidgety

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Legends

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • 27:27 did madison say nigga???????

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • “ the guy ii would 2”

  • 33:33

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • enough with the F-bombs Davey!! you're fan's are 8 years old!! be better

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • its so fuckin fast

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Vad är chansen att David Och jason hoppar från en klippa? Frågar för en vän

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Kyno loves u madison

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • More like a Shelation-rip

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • The chemistry between David and avoiding his scandals is crazy

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • @Marcela Machado How'd he encourage it? He just wanted Dom to deal with it. Dom needs to adress it.

    • @Nathaniel Walker 22 is literally an adult. Stop making excuses.

    • @Nathaniel Walker u speaking English or what

    • Copied comment

  • Oh yea thats her friend, Amy.

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • madison got good watch game tho

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • who else really wants him to do a potcast with Emma chamberlainnnnn

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

    • unattractive as much as he is saying Fuck! Especially around women. I say it a lot but Damn David. Step on the brake pedal a little bit bro.

  • Not gonna lie looking at Madison makes Natalie look fugly😂

    • Next Up ? isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html

  • Natalie needs to go, she serves zero purpose on this and Jason needs a bigger role.. why does it feel like he’s being pushed out?? 🤔

    • Next Up ?➡️ isprofile.info/pac/s6xsn4KDfKW2qaU/v-deo.html